czwartek, 20 lutego 2020

Ewa Matuszewska




Ewa Matuszewska

Ewę pokochałam jak siostrzyczkę. Imponuje mi wspaniałymi książkami, ich tematyka mnie zachwyca.

Ewa potrafi ... radosnie wręcz mówić o różnych trudnych swoich sprawach, z wieloma się dzielnie zmaga... Także za tę dzielnosć ją podziwiam.

Czekam na jej kolejną książkę.

Jestem zaszczycona, że mnie zalicza do swoich przyjaciół:




Podobno istnieje miłość od pierwszego spojrzenia, mnie przytrafiła się taka przyjaźń. Oleńkę poznałam w Zakopanem kilka lat temu, kiedy przyjechała do Astorii ze swoim mężem Normanem i kotką Suzy. Spotkałyśmy się w Białej Izbie Związku Podhalan na wieczorze poetyckim Jerzego Tawłowicza. Potem przeprowadziłam z Oleńką wywiad, po którym nastąpił cały cykl rozmów istotnych, trwających do dziś dzięki internetowi. Co ważne – lubimy czytać nawzajem swoje książki, choć poruszamy się w zupełnie innych światach.



**




28 marca 2018 w Zakopanem zmarła Ewa Matuszewska. Dziennikarka i pisarka. Autorka książek o Wandzie Rutkiewicz, „Karawana do marzeń. Niedokończone życie Wandy Rutkiewicz” i „Na jednej linie”. A także „Lider. Górskim szlakiem Andrzeja Zawady”, wznowionej niedawno pod tytułem „Lider. Górskim szlakiem Andrzeja Zawady raz jeszcze”.

A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz